Unox Nieuwjaarsduik 2021

De traditionele Nieuwjaarsduik met de bekende trouwe sponsor Unox gaat niet door dit jaar. Stichting Nieuwjaarsduiken Nederland, organisator van de jaarlijkse duik in Scheveningen, heeft samen met het bureau Being There en Unox een alternatief bedacht: Soepblikken met zeewater voor thuis, om alsnog een frisse ‘duik’ te nemen op Nieuwjaarsdag. De organisatie van het evenement in Scheveningen heeft besloten om vele duizenden soepblikken met écht Noordzeewater aan Nederland aan te bieden onder het motto: ‘Als jij niet naar de zee kan komen, komt de zee gewoon naar jou.’

client: Unox
concept: Being There
director: Joel Amahorseija

Waar een wil is

Online Commercial - Florius

Rogier Smit maakt een selfie

Decemberzegels

Social Content - Post-NL

NK Tegenwindfietsen 2020

SOCIAL CONTENT - ENECO

g-star raw x bvb best job ever

Kick-ass partner

Online Commercial - G-STAR

ADDRESS

Danzigerbocht 39K
1013 AM Amsterdam
020-808 8 808
info@fastforward.amsterdam

EXECUTIVE PRODUCER

Hanneke van Buren
hanneke@fastforward.amsterdam

CREATIVE DIRECTOR

Thomas Melgers
thomas@fastforward.amsterdam