meer op gevoel.
Welkom op onze webvideosite. Kom binnen. Ga lekker zitten. En doe alsof je thuis bent. Dan nemen wij je mee in ons verhaal en de videoproducties die wij maken.
ABN AMRO Dichtbij de Tijd
scroll down

Niet iedereen gaat even gemakkelijk mee in de digitale tijd. Een tikkie is voor sommigen nog steeds een mep, en een bank is bij voorkeur toch echt iets om op te zitten, niet om geld op te zetten.

ABN AMRO vroeg ons om een familie te zoeken, bestaande uit drie generaties, waarbij de verschillen op het gebied van digitale kennis groot zijn. Om ze hier vervolgens met elkaar over in gesprek te laten gaan. We vonden kleinzoon Ivar, moeder Nina en z’n opa Jaap en oma Gré. Een super lieve familie, die dichtbij elkaar woont en elkaar dagelijks spreekt. Als opa en oma technische hulp nodig hebben, springt Ivar op de fiets om ze te helpen. Vertederend, authentiek en vol liefde. Een campagne voor de ABN AMRO, maar voor ons nog veel meer dan dat. Een mooi portret van een mooie familie.

CREDITS
Client
ABN AMRO
Creative Bureau
Being There
Director
Tim Toorman
Director of Photography
Tom van Hattum
ABN AMRO dichtbij de tijd